Találd meg a tökéletes kiegészítőket tetőablakaidhoz! 5% kedvezmény június 21-ig. Vásárolj most online!

A belső árnyékolóink OEKO-TEX® - tanúsítvánnyal rendelkeznek

Segíthetünk?

Köszönjük a VELUX termékek iránti érdeklődését. A webáruházunkban történő vásárlásnál leggyakrabban felmerülő kérdéseire a bal oldali menüpontokban kap választ.

Fizetés

A vételár kifizetése két módon történhet:

  • Készpénzben, melyet az árut szállító vállalat képviselője vesz át megbízásunkból. Az összeg átvételéről igazolást kap.
  • Bankkártyával: VISA, Mastercard és Maestro bankkártya használatával a VELUX online áruházban. A bankkártyaszám, a bankkártya lejárati ideje és a biztonsági kód megadását követően sikeres tranzakcióesetén a vételár levonásrakerül.
  • PayPal-on keresztül   

  • 3D Secure

    Mit jelent a „3D Secure” kifejezés?

    A „3D Secure”, amelyet esetenként 3D biztonságos hitelesítésnek vagy 3DS technológiának is neveznek, egy olyan csalásellenes intézkedés, amelyet eredetileg a Visa vezetett be („Verified-by-Visa” néven) még 2001-ben. Ez a technológia plusz biztonsági rétegként szolgál a kártyás fizetések lebonyolítása során. Biztonságos hitelesítési lépést jelent még az online vásárlás előtt, továbbá biztosítja a helyes kártyaadatok használatát és a fizetési csalások elleni védelmet. A 3DS technológiát a legtöbb nagy betéti és hitelkártya-kibocsátó cég támogatja, köztük a VISA, a Mastercard („Mastercard Secure Code” néven) és az American Express („American Express SafeKey” néven).

    Hogyan működik a 3D Secure hitelesítés?

    Talán Ön is találkozott már a 3D Secure hitelesítéssel, amelyet az online fizetéseknél alkalmaznak. Amikor már fizetne a termékünkért online, akkor a rendszer átirányítja a betéti vagy hitelkártya-szolgáltató saját webhelyén található „3D Secure” oldalra. A szolgáltató webhelyén vagy meg kell adnia egy jelszót (amelyet korábban a bankjánál állított be), vagy be kell írnia egy hitelesítő kódot (amelyet automatikusan elküld a rendszer a megerősített mobiltelefonszámára). Miután megadta a helyes adatokat, a fizetést a kártyaszolgáltató jóváhagyja, és visszairányítja Önt visszaigazoló oldalunkra. Mindez nagyon gyorsan végbemegy, és miután visszatért webhelyünkre, visszaigazoló e-mailt fog kapni arról, hogy a fizetés sikeresen megtörtént.

    Hogyan regisztrálhatok a Verified by Visa/Mastercard Secure Code szolgáltatásokra?

    A Verified by Visa és a Mastercard Secure Code szolgáltatásokat a bankok és a szolgáltatók kínálják, azaz nem közvetlenül a Visa vagy a Mastercard biztosítja őket. Javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül a bankjához vagy szolgáltatójához.

    Mit tegyek, ha elfelejtem a jelszavamat?

    Az új jelszó igénylése egyszerű. A folyamat menete az Ön bankjától függ. Ha megjelenik a képernyőn a „Verified by Visa” üzenet vagy a „Mastercard Secure Code” előugró ablak, miután megadta a kártyaadatait, valószínűleg rendelkezésre áll egy „elfelejtett jelszó” lehetőség. Amikor rákattint erre, a rendszer rákérdez néhány információra, amelyeket a regisztráció során adott meg. Ekkor gyorsan új jelszót igényelhet, majd folytathatja a vásárlást.

    A bankom küld egy kódot a telefonomra, de néha nem kapom meg. Mit tegyek?

    Vegye fel a kapcsolatot közvetlenül a bankjával, hogy kivizsgálhassák a problémát. Az is előfordulhat, hogy az Ön száma hibásan szerepel a nyilvántartásukban. Egy gyors telefonhívással általában meg tudja oldani a problémát.

    Figyelem!

    Bruttó 200 ezer forint vagy ennél magasabb értékű rendelés leadása esetén a teljes vételár előre utalással fizetendő! Az összeg bankszámlánkra való beérkezését követően a vételárról előlegszámlát állítunk ki.

           

    Kapcsolat

    Email: vevoszolgalat@velux.com
    Telefon: (06-1) 436-0601

    Nyitva tartás
    Hétfő-péntek: 8.00-16.00
    Szombaton, vasárnap és ünnepnapokon: szünetel